3 Tips om op te vallen in de SERP’s

3 Tips om op te vallen in de SERP’s

19 augustus 2019 0 Door Redactie

Wil jij meer opvallen in Google en meer klanten bereiken via het internet? Dan ben je op deze pagina helemaal aan het juiste adres! Hier krijg je namelijk 3 tips, waarna jij in staat bent om veel effectiever om te gaan met jouw online marketing. Het resultaat hiervan is dat je meer traffic op je website krijgt, die vervolgens jouw producten kunnen lopen. Wat je kunt leren in dit blog? Als eerste tip wordt er gesproken over meta titel optimalisatie. Daarna wordt het nut van groene vinkjes uitgelegd. Als laatst wordt er beschreven waarom een favicon in WordPress veel voordelen kan bieden. Wil je tips om meer op te vallen in Google? Lees dan snel verder!  

#1 Meta titel optimalisatie 

Meta titel optimalisatie is van belang wanneer je meer wilt opvallen binnen de zoekresultaten van Google. Wanneer de zoekende gebruiker een zoekopdracht invoert komen er een aantal websites in de resultaten. Het klinkt logisch dat de gebruiker dan voor de website kiest die het meest bovenaan staat. Dit is echter niet altijd het geval. Vaak wordt er gescand en op deze wijze wordt er dan gezocht naar de beste website.  

#2 Met omschrijving optimalisatie groene vinkjes 

Nadat de meta titel is geoptimaliseerd moet de beschrijving worden geschreven op een aantrekkelijke manier. Hier kunnen de sterke punten (key selling points) worden opgenoemd. De gebruiker kan zijn scannend vermogen dan inzetten en kijken naar welke zaken hij zoekt, om vervolgens op jouw website terecht te kopen. Wanneer er groene vinkjes worden gebruikt, val je hierin nóg meer op. 

#3 Favicon instellen 

Als laatste tip is een Favicon in WordPress ideaal om te gebruiken. Een Favicon in WordPress is namelijk goed op te vallen in andere tabbladen. Dit maakt het gebruik van een Favicon in WordPress niet alleen handig voor gebruikers, maar ook voor jouw resultaten in Google, doordat je jezelf afscheidt van de rest. Om deze reden is een Favicon in WordPress het eerste dat vaak wordt gecreëerd door website eigenaren.